Wednesday, August 31, 2011

9TH ANNIVERSARY (2 SYAWAL, 1432H)

31-Aug 'akad' telah dilafazkan 8 thn yg lepas..
cepat betul masa berlalu & ianya datang lagi..hari ini, 9thn aku bergelar isteri & 8thn sudah bergelar seorg ibu..aku bersyukur kpd Yang Maha Esa kerana mengurniakan aku seorg suami yg baik..saat suka duka dia sentiasa berada di sisi..

tahun ini penuh dgn dugaan..luarannya aku nampak kuat tapi sebenarnya tidak..dgn penuh sabar, dia tetap berada di sisi..saat aku meratapi kehilangan yg tersayang, dia memberi semangat, kekuatan utk aku terus hidup di bumi Allah ini, katanya:
"papa sedih kita kehilangan dia tapi mama harus teruskan hidup demi Adam..Yazir telah mengalah utk mama & Adam..arwah telah memberikan mama peluang menjadi salah seorg calon ahli syurga..ingat tu"

ya..aku masih ada Adam yg perlukan perhatian & kasih syg kami..besar sungguh dugaan dr Yang Maha Esa untuk kami..aku bersyukur kpd IIahi kerana dengan izin-Nya sehingga ke hari ini jodoh kami masih bertahan..Alhamdulillah


to my hubby ~ another year of sharing as husband & wife..u may only be a person in this world..but for me..u are the world..may the love that we share grows deeper with each passing year..

tak lupa jugak pd ~ shah rizal & shahrina (my sis) / jusliza & apis janggut (my fren) yg kebetulan tarikh anniversary mereka sama dgn kami..wish you both the best life can bring!

HAPPY ANNIVERSARY 2 US!!!

No comments:

Post a Comment