Thursday, February 4, 2010

U R SO SWEET MY BOY!!

d story begin...


dh mmg jd kbiasaan aku wat sndiri mknan tuk adam bwk skolah (menu dtentukan encik adam kita b4 dia tido ye tuan puan *dr kindergarten lg gitu) suddently..pg ni dia kata nk beli kuih kt m'cik yg niaga kt bus stop (???) & of coz aku tny knp (dh penat aku wat nasi grg nih..sapa nk mkn?? ishh) dgn muka slamber + ngantuk dia jwb:

"adik rasa kesian nengok m'cik tu jual kuih..dia miskin kan mama..kita bg $ kt dia lar"


wak alaa..tak tkata apa aku bukan sbb agree wif adam that m'cik 'miskin' tp sbb tgamam dgn jwpan d luar dugaan tu (tpikir gak aku dia mimpi ker last nite..heheh) we both senyum & says "yes..we buy fr m'cik today ok"


u r so sweet my boy!! i never expect u will say that..today u juz learn a bit..so many thing u have 2 know what is life about my dear..byk lg benda yg perlu blajar..pjlnan hidup mu masih jauh..amin!


No comments:

Post a Comment